کمپین هدایت تحصیلی بدون پشیمانی

کمپین هدایت تحصیلی بدون پشیمانی

از کنکور 1404 به بعد عنوان دیپلم با رشته کنکور باید یکی باشه. جای خطا نداری!! بیا بهت بگم چطور انتخاب کنی تا پشیمون نشی.

X

آزمون های روانشناسی کلاس چهارم | آزمون رایگان

برای خیلی از ما این نگرانی وجود دارد که نکند شیطنت فرزند من بیش فعالی باشد و در صورت وجود مشکل در درس با وجود دریافت مشاوره های زیاد، باز نمی دانیم دقیقا مشکل چیست و غرق در کلی اصطلاحات مبهم می شویم.

این ارزیابی ها به پشتوانه تجربه 30 سال کار سنجش دانش آموزان و کار با کودکان می باشد.

بر آن شدیم تا مجموعه ای از ارزیابی های مرحله ای را برای شما حامیان و والدین تنظیم کنیم که نتایج آنها به شکل کاملا مشخص، مشکل دقیق کودک را تعیین نماید و در صورت نیاز و بررسی تخصصی تر به صورت مرحله ای مشکل موجود را موشکافی می کنیم تا علت اصلی مشخص گردد و برنامه کوتاه تر مفیدتر و کاربردی تری را بتوانید برای ضعف کودک با مشورت از متخصصین ما دریافت نمایید.
این ارزیابی به این دلایل مهم است:
۱- در صورت وجود مشکل از همان ابتدا آن را تشخیص دهیم و جلوی مزمن شدن مشکل را بگیریم.
۲- اطمینان حاصل کنیم متناسب با سن خودش و پایه تحصیلی از چندین جهت و ابعاد مختلف در سلامت قرار دارد.
۳- شناخت کامل و کافی از فرزندمان در هر پایه تحصیلی بدست می آوریم.
۴- برنامه ریزی دقیق و متناسب با فرزند خود را ترتیب می دهیم.
۵- از گمانه زنی و حدس خارج می شویم.
۶- در صورت وجود مشکل می دانیم مشکل از کجاست و چه کاری برای آن می توان انجام داد.
۷- خروج از ابهام تشخیص های روانپزشکی و تشخیص دقیق و ریز از عامل مشکل ساز و برنامه ریزی هدفمند برای آن مشکل.


آزمون رفتاری | رایگان

آزمون های روانشناسی کلاس سوم

آیا رفتار کودک من در حد نرمال است؟ آیا حالاتی که در کودک خود می بینم نشانه اختلال است چطور میتونم مطمئن بشم فرزندم از سلامت روان کافی برخوردار است اگر نشانه ای در فرزندم وجود داشته باشد این نشانه دقیقا به چه معناست.
پاسخ این سوالات را در ارزیابی بعد رفتاری فرزند خود در بخش آزمون های روانشناسی کلاس چهارم خواهید یافت.


آزمون بعد یادگیری

آزمون های روانشناسی کلاس سوم

فرزند شما چگونه مطالب درسی را فرا می گیرد؟ یادگیری دانش آموزان با هم متفاوت است. برای هر درس و تکلیفی دانش آموزان زمانی بهتر می آموزند که به شیوه مناسب به آنها آموزش دهیم . آیا می دانید شیوه یادگیری مناسب برای فرزند شما چه روشی است؟ پاسخ این سوال را در ارزیابی سبک یادگیری فرزند خود خواهید یافت.


آزمون های پردازش حسی

آزمون های روانشناسی کلاس سوم

مراحل رشد کودک، پایه آموزش و عملکرد شناختی مانند توجه، تمرکز و مبنای هوش اکتسابی کودکان است. وجود مشکل در هر بخش از مراحل رشد می تواند مشکلاتی را در سال های بعدی کودک ایجاد کند.
آیا فرزندم مراحل رشد در زمینه های شناختی، جسمانی، اجتماعی، هیجانی و گفتاری تکمیل کرده است؟ پاسخ این سوال را در ارزیابی بعد مقیاس رشد فرزند خود خواهید یافت.


آزمون بعد آموزشی- توانمندی های پایه آموزشی

آزمون های روانشناسی کلاس سوم



آیا فرزند من ضعف درسی دارد و این ضعف در بخش های آموزشی او دقیقا مربوط به کدام مفاهیم هستند؟ در بعد آموزشی شما مفاهیم اصلی و اساسی آموزشی فرزند خود را در هر پایه تحصیلی رصد خواهید کرد و در صورت وجود مشکل در هر بخش وارد بخش ارزیابی تخصصی مربوط به هر پایه می شوید تا ضعف دقیق دانش آموز مشخص گردد و با رسیدن به مفاهیمی که برای او دشوار است برنامه ترمیمی جهت ارتقا و بهبود عملکردش تنظیم گردد.


آزمون بعد شناختی- عملکرد اجرایی مغز

ارزیابی عملکرد اجرایی مغز اصلی ترین مفاهیم جهت بررسی ضعف آموزشی و عملکردی فرزند ما در مدرسه است در صورت وجود ضعف در هر بخش، سال های اولیه ابتدایی بهترین زمان جهت کمک به بهبود عملکرد کودک خواهد بود. نگاه دقیق والدین و ارزیابی روند رشد مهارت های پایه شناختی در هر پایه تحصیلی به کودک کمک می کند، که در صورت وجود مشکل در همان مراحل اولیه اقدامات لازم جهت بهبود عملکرد را برای او فراهم نماییم.


آزمون بعد حرکتی – بررسی وضعیت رشد حرکتی

رشد حرکتی فرزند ما بستگی به میزان فعالیت های مناسب دارد در صورت وجود مشکل در این بخش کودک در توجه به محرک های محیطی و انجام تکالیف نوشتاری دچار چالش می شود جهت بررسی روند رشد حرکتی فرزند خود متناسب با سن او وارد بخش ارزیابی حرکتی شوید.