کمپین هدایت تحصیلی بدون پشیمانی

کمپین هدایت تحصیلی بدون پشیمانی

از کنکور 1404 به بعد عنوان دیپلم با رشته کنکور باید یکی باشه. جای خطا نداری!! بیا بهت بگم چطور انتخاب کنی تا پشیمون نشی.

X

قوانین و مقرارات سایت ویکی سنج

قوانین و مقرارت سایت ویکی سنج

به سایت ویکی سنج خوش آمدید. استفاده از خدمات این سایت به منظره پذیرش قوانین و مقرارات سایت ویکی سنج است. ما در کنارتان هستیم تا شما لذت دریافت خدمات با کیفیت روانشناسی را داشته باشید. 

حوزه فعالیت

ویکی سنج در زمینه سنجش و ارزیابی فردی و گروهی و همچنین خدمات مشاوره روانشناسی فردی و گروهی فعالیت دارد.

مالکیت حقوقی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت و محتوای آن از جمله حقوق کپی رایت نزد سایت ویکی سنج محفوظ است.

حریم شخصی افراد

هیچ یک از اطلاعات وارد شده در این وب سایت (از جمله ایمیل‌ها، شماره تلفن و موبایل‌ها و سایر موارد) منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند. 

نتایج آزمون ها محرمانه هستند و برای استفاده های بعدی در ناحیه کاربری شما ذخیره می شود و در صورتی که بخواهید با ارتباط با ما می توانید آن نتیجه را پاک بفرمایید.

شرایط و ضوابط استفاده از سایت ویکی سنج

1- استفاده از خدمات سایت ویکی سنج بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
2- خدمات این سایت براى استفاده شخصی، سازمان ها، مدارس، آموزشگاه ها و هر مجموعه ای که نیاز به سنجش داشته باشند عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به ویکی سنج بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد.

3. پژوهش گران، اساتید دانشگاه و دانشجویانی که نیاز به بهره برداری از اطلاعات جمع آوری شده توسط پرسش نامه های خود دارند، می توانند با ارتباط با ما از مالکیت معنوی پرسشنامه های خود بهره مند شوند. سایت ویکی سنج هیچ ادعای نسبت به مالکیت معنوی پژوهش های دیگران با استفاده از خدمات خود را به شرط هماهنگی قبلی نخواهد داشت.

4- ارتباط سایت ویکی سنج با کاربران فقط از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه ارتباط با ما خواهد بود لطفا هویت اشخاصی که از طرف ویکی سنج با شما تماس می گیرند را از این طریق بررسی بفرمایید.

5- هدف از ایجاد بخش نظرات در سایت ویکی سنج، اشتراک گذاری تجربه استفاده از خدمات ویکی سنج است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد که پس از بررسی و تایید کارشناسان، امکان مشاهده وجود دارد. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی آید. ویکی سنج در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی ویکی سنج درباره محتویات نظر نیست.

شرایط و ضوابط ارائه خدمات ویکی سنج

از نظر حقوقی، در ارائه خدمات سایت ویکی سنج، سایت ویکی سنج به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی به عنوان خریدار تلقی می شوند.
1. آزمون های سایت ویکی سنج سال ها به صورت فردی و گروهی در کلینیک روانشناسی و مدارس به صورت قلم و کاغذی و سیستمی گرفته شده است و نتایج دارای پایایی و روایی بالایی هستند. هزینه های این آزمون ها در کلینیک بسیار بالاتر از قیمت درج شده در سایت است و هزینه پایین استفاده از این نتایج برای نشر فرهنگ استفاده از خدمات روانشناسی و نشر علم روانشناسی در جامعه است.

2. خدمات سایت ویکی سنج تنها از طریق دامنه wikisanj.ir و ساب دامین های آن مانند example.wikisanj.ir ارائه می شود. لطفا پیش از دریافت خدمات از صحت آدرس اطمینان حاصل فرمایید.

3. وجوه پرداختی در سایت ویکی سنج مستقیما از طریق درگاه های معتبر بانکی و یا زرین پال انجام می پذیرد. تمام پرداخت ها اعم از پرداخت های موفق و ناموفق در بخش حسابداری سایت ویکی سنج و بانک یا شرکت اراده دهنده خدمات موجود است و در صورتی که  بعد از پرداخت به هر دلیل امکان دریافت خدمات را نداشتید با ارتباط با ما و بررسی مسئول مربوطه وجه با احترام تمام بدون کم و کاست مسترد خواهد شد. هدف ما در درجه اول ارائه خدمات شایسته و لذت دریافت خدمات روانشناس با کیفیت بالا است.

با احترام وویکی سنج